oh oh.. - Reisverslag uit Gent, België van Eline Eunen - WaarBenJij.nu oh oh.. - Reisverslag uit Gent, België van Eline Eunen - WaarBenJij.nu

oh oh..

Blijf op de hoogte en volg Eline

14 April 2015 | België, Gent

Ons laatste reisverslag was twee maanden geleden... sorry!!

eind februari is onze coach langs geweest in haar vrije tijd, we hebben natuurlijk het ziekenhuis laten zien en hebben 's avonds heerlijk gegeten bij hun.
inmiddels hebben we alle drie onze tussenevaluatie gehaald en zijn we al druk bezig met onze proeves en de voorbereiding voor onze eindevaluaties..!

Natuurlijk genieten we ook van het mooie Gent buiten onze stage om, als we het weekend vrij zijn gaan we wel ergens heen zoals het Rock Circus en daar de overheerlijke biertjes drinken!

Intussen zijn er al vriendinnen en familie langs geweest om ook het mooie Gent te ontdekken.

We hebben inmiddels ook al drie verjaardagen gevierd en lekker uit eten geweest met z'n allen, ook de studenten van het andere huis.

Francis is met pasen naar Dernau gereisd met de trein om daar een weekendje pasen te vieren met de hele famlie, Eline is naar huis geweest om feest te vieren van haar ouders en Samira is nu twee weken thuis om examens te maken en genieten van haar vakantie!

10 april was de grote dag voor het ziekenhuis en personeel, het ziekenhuis is oververhuist naar de nieuwbouw. Wat een hele happening! zie de link voor een kleine indruk hoe het die dag verlopen is.

Nu aan het ontdekken hoe alles werkt, waar alle afdelingen zich bevinden, spullen zoeken en vinden en opruimen, en daarnaast nog de patiënten verplegen -> drukte en chaotisch maar een uitdaging!

door de verhuis zijn onze afdelingen ook wat veranderrd:
Eline zat op oncologie en nefrologie, dat is nu alleen oncologie geworden
Francis zat op thoracaal, abdominaal en vaatchirurgie, dat is nu abdominaal, gynaecologie en urologie chirurgie geworden.

Omdat het zulk mooi weer is moesten we natuurlijk wel buiten kunnen zitten, dat werd lastig... maar onze creativiteit is nog wel aanwezig en hebben we onze eigen dakterras weten ze maken. Je moet wel eerst op een verhoging staan, het raam uitklimmen, op een stoel staan en oppassen dat je niet van de trap valt. Maar we kunnen buiten zitten hahah!

We gaan ons best doen om nog regelmatig een verslagje uit te brengen!

Salute!

• 14 April 2015 - 11:27

Madelon:

een super verhaal weer meiden, geniet er nog van. Mooi om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.