Hello! - Reisverslag uit Gent, België van Eline Eunen - WaarBenJij.nu Hello! - Reisverslag uit Gent, België van Eline Eunen - WaarBenJij.nu

Hello!

Door: Eline, Samira, Francis

Blijf op de hoogte en volg Eline

11 Mei 2015 | België, Gent

Hallo!

Weer even een reisverslag vanuit het mooie België! Jeetje, wat vliegt de tijd snel voorbij. Voor Samira duurt het nog maar 5 weekjes voordat ze terug naar Nederland gaat. Voor Francis en Eline duurt het nog 6 weken.

Momenteel heeft Eline 5 daagjes vrij, Samira late dienst en is Francis een operatie aan het bijwonen! Tegenwoordig hebben we dus allerlei verschillende diensten en laten we dat maar zo zijn.

We hebben eigenlijk nog vrij weinig van de buurtsteden gezien, wat eigenlijk nog wel eens moet gebeuren. Een dagje Brugge of Antwerpen. Moeten we dus gewoon even een keer inplannen, maar Gent zelf is al ontzettend mooi en zijn we nog lang niet op uitgekeken!

Inmiddels hebben we ook al ontzettend veel mensen vanuit Nederland mogen ontvangen. Ontzettend leuk en gezellig is dat toch altijd weer! Iets waar we ook altijd naar uitkijken! Dus van plan om langs te komen, meld het maar eventjes. Hihi.

Inmiddels beginnen we ons wel redelijk vertrouwd op de afdeling te voelen en werken we bijna allemaal zo goed als zelfstandig! Alle opdrachten komen ten einde of zijn voor sommige van ons al ten einde! Elke dag mogen we nieuwe technieken leren, die ons niet vervelen.

Af en toe het gemis van een knuffel van vaders en moeder begint nu toch wel te komen. Als onze stage hier ten einde is, vinden we het niet een ramp om naar huis te gaan, maar het liefst trokken we in ons eigen appartementje met onze eigen regels, maar het geld ervoor is er helaas niet.

Nou, nu begint het huishouden weer, we gaan eten koken! Moet ook gebeuren!

Tot gauw weer!