3e week - Reisverslag uit Gent, België van Eline Eunen - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Gent, België van Eline Eunen - WaarBenJij.nu

3e week

Door: Francis

Blijf op de hoogte en volg Eline

11 Februari 2015 | België, Gent

Hallo Lezers,

De 3e week is alweer aangebroken, wat gaat de tijd toch snel voorbij. We kunnen onze draai goed vinden op de afdeling en gaan dan ook met sprongen vooruit. De besprekingen voor de proeves (opdrachten) zijn al besproken en we zijn er achter gekomen dat we bijna alle verpleegtechnische vaardigheden hier kunnen aftekenen... (52 opdrachten!) We zijn hier natuurlijk erg blij mee. We hopen de andere 6 verplichte opdrachten ook op tijd af te krijgen.

Het is erg hectisch op de afdeling, ze zijn al druk bezig met de voorbereidingen voor de over verhuizing. We zijn allen heel benieuwd hoe dat zal gaan!

Afgelopen weekend zijn mijn ouders langs geweest samen met oma en Frans, het was een gezellig weekend. We zijn naar het waterhuis aan de bierkant geweest (jaja, een echt biercafé), stad bezichtigd, ziekenhuis laten zien en heerlijk uiteten geweest! Al met al een geslaagd weekend!

We zijn vorige week naar de stad geweest en hebben flink geshopt! een echte aanrader... niet alleen om te shoppen maar ook om de cultuur:)

nu de beentjes hoog en nog een paar diensten draaien deze week!

Salut!